Suomalainen Kuroshitsuji Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

this is sparta XD K.18

2 posters

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 5:26 am

Haru laski kiikarinsa maahan ja avasi mustan laukun.
Haru yksi muutaman kerran ja vilkaisi verta kädessään.
" hemmetti, pitäisi varmaan levätä tämäkin myrkky pois, no ensin työ sitten loma " Haru mutisi ja veti jousipyssyn ampuen köyden yhteen torneista.
Haru sitoi toisen pään köydestä löytämäänsä ilmastointi kanavaan.
Haru otti enään ainoan tarvitsemansa välineen, miekkansa ja loikkasi köydelle kun joku nappasi tämän kädestä vetäen tytön maahan.
Haru meinasi lyöä tätä mutta poika sai jostakin syystä helposti otteen tämän ranteesta.

TOISAALLA

" minä todellakin vihaan sinua.. " Ciel mutisi ja sebatianin yllätykseksi poika alkoi mätkimään tätä rintakehään.
" vihaan sinua, vihaan sinua niin paljon!! " Ciel huuteli ja kun sebastian tarttui pojan ranteista, Ciel noja päänsä Sebastianin rintakehään.
" miksi saat minut näin sekaisin " Ciel kysyi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 5:37 am

"Haru!" Lucas murahti, pidellen tätä visusti paikoillaan. "Yritätäkö päästä hengestäsi?!"
Haru yritti esittää vastalauseen, mutta Lucas ei antanut ja sitoi hänet kiinni. "Minä hoidan tämän, onko selvä?! Sinä jäät tänne kiltisti! Sinulla on vielä hopeaa veressäsi, luojan tähden!" Lucas pujahti ilmastointikanavaan kuullen vielä muutaman kirosanan perästään.
Ilmastointi kanava oli hiukan ahdas Lucasille, mutta tämä pääsi kulkemaan eteenpäin. Päästyään sen päähän, hän näki kohteensa.
Kohde liikahti ja Lucas näki tämän kasvot. "Chris?!" Hän katsoi kohdettaan silmät ammollaan.

TOISAALLA

Sebastian veti pojan lähemmäksi itseään. "Minun pitäisi kysyä samaa sinulta"
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 5:42 am

" hemmetin Lucas, kuka se luulee olevansa, sitoa minut nyt näin tiukasti " Haru mutisi ja yritti repäistä itseään irti.
mutta turhaan poika oli sitonut Harun todella tiukasti.
" hemmetti! " Haru ärähti ja huokaisi sitten.
" en tiedä kykenetkö hoitamaan hommaa Lucas, olin siksi itsekkin järkyttynyt tehtävän laadusta " Haru mutisi.

TOISAALLA

" suutele minua " Ciel pyysi yllättäen.
" taidan tarvita sitä tällä hetkellä eniten " Ciel jatkoi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 6:49 am

Lucas pudottautui huoneeseen ja latasi revolverinsa. "Christopher?" Hän sanoi osoittaen aseellaan pojan päähän.
Poika vilkaisi Lucasin smaragdinvihreisiin silmiin. "N-N-Niin?" Hän änkytti hermostuneena.
Lucas tuijotti hetken poikaa. Christopher ei olisi edes silmäänsä räpäyttänyt. "Sinunhan pitäisi olla kuollut...?"
"A-Anteeksi? E-E-Etkö sinä tullutkaan t-t-tappamaan m-minua, koska olen Ashworth?" Ängytys jatkui ja poika oli kaikin puolin hermostunut.
Sormi siirtyi pois aseen liipasimelta. "Ashworth? Ei Howland?" Lucas oli oikeasti hämmästynyt.
Christopher peruutti seinää vasten. "M-Mitä s-sitten?" Punertavanruskeat silmät tuijottivat Lucasia. "S-Sinäkin varmasti uskot sen... E-Että Ashworthit ovat maanpettureita, mutta... Minä todistan sen vääräksi!!"
Yhtäkkiä Lucas tunsi kämmenselkänsä polttelevan.

TOISAALLA

Sebastian painoi huulensa Cielin huulia vasten. "Oletteko tyytyväinen?" Sebastian virnisti.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 6:58 am

" en läheskään " Ciel sanoi painaen huulensa Sebastianin huulia vasten.
Ciel vei molemmat kätensä Sebastianin niskan taakse halaten miestä.
sitten ciel naurahti vähän.
" tajuatko lainkaan kuinka Pedofiili olet? " Ciel kysyi nauraen hitusen.

TOISAALLA

Haru sai viimeinkin kätensä vapaaksi ja otti miekkansa.
" se idiootti tajusi tehtävän väärin, tappaa vielä sen ketä piti suojella " Haru mutisi ja loikkasi köydelle alkaen juoksemaan nopeasti kohti taloa.
pian Haru oli avannut ikkunan ja potkaisi Lucasia päähän.
" idiootti, kuuntelisit minua ennenkuin menet ryntäämään sisälle, meidän ei kuulu tappaa tuota tyyppiä, vaan suojella koska joku aikoo tappaa hänet tänä iltana " Haru sanoi ja nappasi nyrkistä kiinni.
" hoo, ajattelitko mottaista minua? " Haru virnisti.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 7:15 am

"Haru! Päästä irti!" Lucas huudahti ja vetäisi kätensä takaisin. Silloin Haru näki Lucasin vasemmassa kädessä olevan haalean merkin, joka hohti.
Lucas siirtyi Christopherin luokse ja asetti kätensä tämän lantiolle, samaan kohtaan missä toisen Christopherin merkki oli ollut. "Kaipaat kostoa..." Lucas kuiskasi pojan korvaan. "Minä voin antaa sen sinulle."
Christopher pujahti Lucasin otteesta kauemmas. "Mi-Mitä sinä...?" Christopher tunsi myös lantionsa polttelevan Lucasin koskettamasta kohdasta ja se hämmensi tätä. "Mi-Mitä teit minulle?"
Lucas hymyili, silmien loistaessa punaisena. "Sinä tahdot puhdistaa perheesi nimen ja minä pystyn siihen. Riittää vain, että astut sopimukseen kanssani."
"M-Mikä s-sopimus?"
Lucas tarttui Christopherin leuasta ja pakotti tämän katsomaan itseensä. "Sopimus, jossa sinä saat haluamasi ja minä saan sielusi." Lucas polvistui Christopherin eteen ja ojensi kättään, jossa merkki oli. "Joten... Valitse."
Christopher epäröi hetken. "Minä... minä... Minä hyväksyn sopimuksesi ehdot!" Hän huudahti ja tarttui Lucasin kädestä.
"Yes, Your Majesty..."

TOISAALLA

"En voi asialle mitään..." Sebastian sanoi kiertäen kätensä Cielin vyötärölle. "Voin toki odottaa, jos haluat?" Sebastian sanoi vitsaillen. "Viitisen vuotta minulle on pelkkä hetki."
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 7:25 am

" ilman minun kosketustani? hemmetti olen pahemmin koukussa kuin sinä " Ciel sanoi suudellen Sebastiania, tämä tunsi kaikkien tunteidensa pääsevän valloilleen sillä hetkellä.

TOISAALLA

Haru laskeutui polvilleen.
" Lucas..sinä.. " Haru mutisi ja samassa luoti kulki tämän rintakehän läpi.
" hahahhh, oletko kotona, Christ, oma setäsi tuli tevehtimään " mies nauroi astuen Harun päälle.
yllättäen mies tajusi tytön nousevan ylös sylkäisten luodin lattialle.
" no, ainakin nyt tiedämme kuka hyökkää.. " Haru sanoi päästäen naurahduksen.
" mahdotonta, ammuin sinua sydämeen!! " mies huudahti tajuten Lucasinkin nousevan ylös.
mies ampui nopeasti Lucasia kohti mutta Haru nappasi luodin jo etukäteen.
" ups.. " Haru naurahti.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 7:41 am

Lucas hymyili. "Hieno koppi Haru." Sitten hän venytteli käsiään ja vilkaisi Christopheriin. "Odotan käskyänne, herra."
Christopher katsoi hämmästyneenä Lucasia, joka odotti ensimmäistä käskyään, mikä oli kylläkin aika selvä. Lucas vain halusi pelleillä. "S-Suojele minua..."
"Yes, Your Majesty" Lucas naurahti ja hyökkäsi miehen kimppuun, vetäen esiin molemmat revolverinsa.

TOISAALLA

Sebastian työnsi Cielin selälleen sängylle ja naurahti. "En kyllä mielelläni, kolmekin vuotta oli jo liikaa."
Hän alkoi vähitellen riisumaan herraansa samalla hyväillen tätä käsillään.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 8:00 am

Ciel piilotti kasvonsa käsivarsillaan, tämä ei pitänyt ideasta näyttää kasvonsa jotka olivat jo nyt hyvin punaiset.
" se-sebastian, älä päästä minua helpolla, Haluan tuntea sinut kokonaan, se on käsky.. "Ciel sanoi.

TOISAALLA

Haru jäi istumaan Christin työpöydälle.
" varoitan sinua, et saanut parasta mahdollista apuria, hän voi tehdä sinulle vaikka mitä, kuten.."
" ku-kuten?? " Haru virnisti pojan hieman pelokkaalle ilmeelle.
" raiskata sinut totaalisesti " Haru vitsaili.
" vitsi, vitsi...muuten, älä pidä minua kaverinasi..vaikka olenkin kovin läheinen Lucasin kanssa, yhteisolomme rajoittuu toistemme tappamiseen, tosin kumpikaan ei kykene siihen, no hän tappoi vihun, alan häipyä " Haru sanoi loikaten pois pöydältä, Haru pussasi lucasia poskelle virnistäen.
" nähdään joskus toiste, Lucas " Haru sanoi ja lähti juoksuun Lucasin äkäisten huutojen saattelemana
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 11:25 am

Christopher tuijotti pelästyneenä Lucasia. Lucas vastasi katseeseen kysyvästi. "Onko jokin vikana, herra?" Hän kumartui Christopherin kasvojen tasolle.
Christopher räpäytti silmiään. "He-Herra? M-Mutta enhän minä-" Hän punastui ja katsoi poispäin
"Väärin!" Lucas tuhahti. "Olet astunut sopimukseen kanssani, joten olet herrani. Lisäks olen Howlandin herttua ja olet minua paljonkin ylmepi arvoisempi."
Christopher räpäytti silmiään ihmeissään uudestaan. "O-Olenko?"
Lucas virnisti ja kääntyi kantapäillään. "Lähdetäänkö tästä läävästä, herra?" Hän sanoi. "Vai pelkäätkö, mitä Haru sanoi?" Hän jatkoi vilkaisten taakseen.
"Sa-sanoi? Meinaatko...?" Christopherin punastui entisestään.
Lucas virnisti. "Jollet olisi herrani, se olisi hyvin mahdollista." Lucasta huvitti Christopherien täysi vastakohtaisuus. "Ja se tyttö on sitten hovimestarini, vaikkakin tekee mitä huvittaa. Hän kuitenkin tuntee minut parhaiten."

TOISAALLA

"Yes, My Lord" Sebastian kuiskasi ja näykki Cielin korvalehteä, antaen pojan huulilta karata nautinnollisia äännähdyksiä.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 11:34 am

Ciel tarttui lakanoista toisella kädellään pitäen silti toisen kätensä silmiensä päällä.
yllättäen sebastian veti tämän käden pois tieltä.
" se-sebastianh? " Ciel ähkäisi.

TOISAALLA

Haru nappasi laukkunsa ja näytti kieltä Lucasille.
" uskallakkin väittää että olen hovimestarisi! teen mitä haluan! " Haru huusi aistien mitä Lucas oli sanonut.
Haru lähti juoksemaan edeltä nauraen hieman.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 11:48 am

"Tässä on uusi huoneesi" Huone oli Christopherin vanha ja ollut koskematon tämän kuolemasta lähtien. "Huone on vähän pölyinen, mutta olen kutsunut jo siivoojan.
Christopher laski kassinsa lattialle ja katsoi ympärilleen "Saanko oikeasti käyttää tätä?" Christopher kysyi yllättyneenä.
Lucas nyökkäsi. "Se on kuitenkin ollut käyttämättömänä. Sitäpaitsi olen jo päässyt yli Chrisin-" Lucas keskeytti lauseensa muistan kelle puhui.
Christopher osoitti sormella itseään. "Chrisin? Minun?"

TOISAALLA

"Tahdon nähdä kasvosi." Sebastian sanoi ja piti kädellään Cielin käsistä kiinni. "Ne ovat upeonta mitä olen koskaan nähnyt." Hän jatkoi ja suuteli Cieliä.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 11:53 am

ciel tunsi palavan tunteen rinnassaan sebastianin suudellessa tätä.
" Se-Sebastian minä...ah! " Ciel lähti tuntiessaan sormen menevän tämän sisäänkäynnin lähelle.

TOISAALLA

Haru avasi oven, mutta tämä ei ollut Rayn muodossa, tällä oli kuitenkin hovimestarin asu päällään.
" uskallakkin luulla että pistän ylleni sen minkä jätit sohvalleni, kuolen mieluummin " Haru tuhahti ja kumarsi sitten Christille.
" siivooja on saapunut " Haru sanoi ja päästi siivoojan sisälle.
mutta Lucasille tämä näytti kieltä kumartamisen sijaan.
" ah tosiaan, minun kannattaisi varmaan ottaa tähän asuun sopivampi ilme " Haru sanoi napsauttaen sormiaan jolloin tytön ulkomuodot muuttuivat pojan ulkomuodoksi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Su Syys 11, 2011 12:06 pm

Lucasin ilme muuttui pettyneeksi. "Awww... Teetätin sen jopa vartavasten sinulle." Ja sitten hän sieppasi Harun kainaloonsa. "Ja enkä todellakaan kerro miten tai milloin sain mittasi otettua"
Haru punastui ja työnsi Lucasin kauemmas. Christopher taasen katsoi hämmästyneenä nyt Rayna olevaa Harua. "M-Miten sinusta t-tuli yhtäkkiä p-poika?"
"Ai tuo vai?" Lucas osoitti peukalollaan Harua. "Hän tavallaan-" Haru säntäsi tukkimaan Lucasin suun ennen kuin tämä sänoi sanaakaan enempää.

TOISAALLA

Sebastian's slender fingers penerated Ciel from the back, causing the small boy groan. Sebastian smiled, kissing his chest and sloywly moving down, toward his member. "Are you feeling good, my lord?" Sebastian asked, but got only a few arousing moans as an answer.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Su Syys 11, 2011 12:11 pm

" sebastian! ah! " Ciel moaned.
" i-i need more! ah! sebastian, i need more of you! " Ciel moaned while trying to breath which was hard.

TOISAALLA

" olen...tuota, oikeastaan se ei ollut temppu tai mikään, ei taikuri voi kertoa salaisuuksiaan " Haru sanoi ja mottaisi Lucasia tarttuen sitten tämän korvasta.
" idiootti, olitko aikeissa oikeasti sanoa jotain että tapoin oikean Rayn ottaen hänen kehonsa demonisilla voimillani koska olen puolidemoni?? " Haru kuiskasi Lucasin korvaan.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Ma Syys 12, 2011 12:06 pm

Lucas tuhahti. "Satuitko muistamaan, että hän on herrani? En voi valehdella hänelle." Lucas nippaisi Harua otsalle
Haru murahti ja Lucas talutti Christopheria sisemmälle huoneeseen. "Tuolla on oma kylpyhuoneesi" Hän sanoi osoittaen nurkassa olevaa ovea. "Voit käyttää sitä milloin haluat." Sitten hän osoitti pöydällä olevaa puhelinta. "Tuohon kuuluu talon sisäinen puhelin, joten voit kutsua palvelijat milloin haluat, paikalla on aina joku vahtimassa." Christopher nyökkäsi hämmästyksestä mykkänä.
Lucas siirtyi Harun luokse takaisin ja laski kätensä tämän olkapäälle. "Lisäksi, Haru, rakas 'siskoni'/hovimestarini on vapaasti käytettävissäsi. Ihan. mihin. vain."
Christopher räpäytti viattomasti silmiään ja taivutti päätään kysyvästi. "I-Ihan m-mihin vain?" Hän ei ymmärtänyt, mitä Lucas tarkoitti sanoillaan.

TOISAALLA

"My, my, you're a one greedy bocchan...." Sebastian laughed and removed his fingers. Soon Ciel felt something bigger at his entrance, and slightly yelped at the sudden thrust. "Are you alright?"
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Ma Syys 12, 2011 12:14 pm

Haru oli yllättäen iskenyt kyynerpäänsä Lucasin päähän.
" nuori herra älä välitä tämän idiootin sanoista " Haru sanoi ja kumarsi Lucasille.
" Sir, palaan huoneeseeni, jos te tarvitsette minua kutsukaa vain " Haru sanoi ja käveli sitten ovelle.
" ja en halua kuulla Christiltä minkäänlaista valitusta että olet käynyt vähän liiankin läheiseksi " Haru sanoi ja käveli ulos huoneesta.

TOISAALLA

" Sebastian dont say that you forgot my order, dont go easy on me " Ciel said smirking at the same time.
Ciel saw sebastian took his tie and suddenly Ciels eyes were tied.
" sebastian? " Ciel said hearing his butler laughting a little bit.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Ke Syys 14, 2011 11:23 am

"You said not to go easy on you..." Sebastian laughed.
After getting blinded, Ciel's other senses became sharper and Sebastiand fast thrust felt amazing. "Is that better' my lord?" Sebastian chuckled.

TOISAALLA

Lucas mulkaisi Harun perään. "Minä sinä oikein minua pidät?!" Hän huusi, mutta tyttö ei vastannut.
"Te olette sisaruksia?" Christopher kysyi uteliaasti.
Lucas käänsi katseensa takaisin herraansa. "Emme oikeasti. Sanotaan vain, että olemme enemmän kuin ystäviä, mutta välillämme ei ole mitään rakkautta saati sitten fyysistä suhdetta." Lucas lopulta kumarsi alkaen poistumaan huoneesta. "Jätän teidät nyt asettumaan taloksi."
Lucasin häiyttyä, Christopher lysähti sängylleen ja huomasi yöpöydällä olevan valokuvan itsensä näköisestä henkilöstä ja Lucasista. "Tämäkö on se Chris...?" Hän mutisi ja tunsi pienen puristuksen rinnassaan.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Ke Syys 14, 2011 11:30 am

Sebastian's voice, his touch and everything of course was amazing, Ciel couldn't even speak because of moans that came from his throat.
only bad thing was that he couldn't see sebastian face, but he could live with it for now.
" Se-Sebastian im going to-ah! " Ciel yeild when he was close of cumming.

TOISAALLA

Haru istui katolla katsellen maisemaa se olisi kivempaa kuin vain istua nököttää sisällä odottaen että myrkky häviää tämän kehosta.
Haru kuuli pienen huudahduksen alapuolellaan, tämä kurkotti vilkaisemaan ikkunalle, siellä oli Christ.
" onko jotain mitä tarvitse-? oh, anteeksi en ole kovin tottunut puhumaan niinkuin hovimestarin kuuluisi " Haru sanoi laskeutuen Christin ikkunalle.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire Ke Syys 14, 2011 12:10 pm

Chritstopher työnsi valokuvan Harulle. "Tuo poika.... Kuka hän on?"
Haru vilkaisi kuvaa ja sitten Christopheria, muttei vastannut.
Christopher kumartui eteenpäin, ulos ikkunasta. "O-Ole kiltti ja k-kerro! Mi-Miksi hän näyttää minulta?"

TOISAALLA

Sebastian contiously hit the sweet spot inside Ciel, causing the small boy moan lewdly. Ciel tightening around Sebastians, lenght felt so good to the man and thrusted harder, trying to make them both feel really good.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder Ke Syys 14, 2011 12:27 pm

Ciel felt sebastian's so deep and it was driving him mad.
Ciel yeild Sebastian name as they came.

TOISAALLA

Haru huokaisi.
" hän oli Lucasin ensimmäinen mestari, he rakastuivat mutta tämä Christ kuoli ennenkuin Lucas ehti kertoa tunteistaan " Haru sanoi tiivistettynä.
" toki hänen klooninsakkin tuli ja sai Lucasin rakastumaan vielä pahemmin, näihin aikoihin minut oli etsintäkuulutettu ja Lucas jahtasi minua kaikkialle, sitten Christin klooni sekosi pahasti ja melkein tapatti meidät joten minun- umm..hän menehtyi mikä sai Lucasin masentumaan " Haru sanoi.
" syytä miksi hän näyttää sinulta en tiedä, mutta minusta tuntuu että se oli ulkonäkösi mikä sai hänet tekemään sopimuksen kanssasi alitajuisesti " Haru kertoi.
Haru hymähti Christille.
" riittikö tuo? " Haru kysyi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire To Syys 15, 2011 11:37 am

Christopher tarttui kuvaan ja katsoi sitä hetken mietteliäänä. "Howland..." Hän mutisi ja käveli hetken aikaa edestakaisin. "O-Oliko Christopherinkin n-nimi Howland?" Hän lopulta kysyi.

TOISAALLA

Sebastian irroitti otteensa Cielistä ja nousi ylös. Hän noukki ryppyisiä vaatteitaaan lattialta ja puki ne päälleen nopeasti. Sitten hän keräsi Cielin vaatteet ja alkoi pukemaan poikaa. "Palaatteko kotiin, herrani?" Hän kysyi napittaessaan kauluspaitaa.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder To Syys 15, 2011 11:45 am

" kannatko minut jos sanon ei? " Ciel sanoi virnistäen ilkeästi.
" kunhan sanoin, tottakai tulen se on minun kotini sentään " Ciel sanoi tuhahtaen.

TOISAALLA

" kun Christ kuoli hän antoi tittelinsä Lucasille " Haru sanoi nojaten ikkunan reunaan vaikka alapuolella olisi kunnon pudotus.
sitten Haru tajusi Christin tuijottavan tätä hermostuneena.
" mitä? häiritseekö että istun täs- " Haru aloitti mutta juuri silloin tämän tasapaino lipesi.
Haru lensi pää edellä alaspäin juuri viimehetkellä muuttuen omaan muotoonsa jolloin tämä sai kiinni yhdestä tornin koristepiikeistä.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  MadCheshire To Syys 15, 2011 12:10 pm

Christopher oli niin keskittynyt ajatuksiinsa, ettei huomannut Harun putomista. Hän puri hajamielisesti peukalonsa kynttä, tapansa mukaan ja mutisi itsekseen. "Jos Christopher on Howland..." Hän nappasi kuvan ja ryntäsi ulos huoneesta. Hän ryntäsi käytävää pitkin hakien Lucasta. "H-Herra Lucas?" Hän kutsui.
Lucas ilmestyi hetkessä tämän taakse. "Kutsuitteko, herra. Ja jättäkää muuten tuo 'herra' pois."
Christopher näytti kuvaa Lucasille. "Tuo poika... Hän on sukua minulle...."
"Mitä?" Lucas hämmästeli samalla kiroten unohtaneensa piilottaa Christopherin kuvan.
Puristaen kuvaa käsissään Christopher selitti: "Äitini suvussa on kulkenut useita sukupolvia Christopher nimi ja Äitini sukunimi oli Howland. Minulle on kerrottu Howlandin Herttua Christopherista, joka katosi yllättäen ja jätti kaiken palvelijalleen."

TOISAALLA

Sebastian naurahti. "Pistätte minut kuitenkin kantamaan teitä."
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Cinder To Syys 15, 2011 12:17 pm

Haru huokaisi nostaen itsensä piikin päälle.
" se oli lähellä, ah! ei hemmetti " Haru ärähti katsoen hihaansa joka oli repeytynyt.
" tämän takia vihaan hovimestareiden asuja, omani sentään pysyvät helpommin kunnossa " Haru mutisi.
Haru nousi seisomaan mikä taisi olla virhe, sillä heti kun Haru nousi tätä alkoi pyörryttää.
" kuumetta, pitihän se arvata " Haru mutisi palaten istumaan.
" no, olen tässä hetken.. " Haru totesi sulkien silmänsä.

TOISAALLA

" se on kyllä totta " Ciel jatkoi sebastianin nostaessa tämän.
" mutta se on tehtäväsi joten älä valita " Ciel sanoi nojaten päänsä sebastianin rintakehään.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

this is sparta XD K.18 - Sivu 7 Empty Vs: this is sparta XD K.18

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 7 / 8 Edellinen  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa