Suomalainen Kuroshitsuji Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Time of Wonder (k.18)

2 posters

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire To Kesä 02, 2011 12:13 pm

"Ihan kuin minä sinne enää menisin" Lucas tuhahti ja valui lattialle istumaan "He ovat varmaan jo täydessä touhussa." Hän sotki yönmustia hiuksiaan, niin, että ne peittivät hänen slimänsä. Haru pysyi hiljaa.
"Sebastian-niisan..." Hän aloitti. "Tuo huonoja muistoja mieleen." Kyyneleet valuivat Lucasin silmistä. "Christopherin ja minun sopimus päättyi, kun hän oli 17 vuotta, 3 vuotta sen alkamisesta. Sebastian-niisan opetti minulle miten sopimus tehtiin, ja Christopher hölmönä kutsui minua..." Hän rutisti itseään lujaa. "Olin kuin Sebastian-niisan nyt, paitsi... En saanut kerrottua tunteistani... Ja tiedätkö mikä pahin asia oli?" Veri alkoi valumaan Lucasin käsivarresta, johon hän oli upottanut kyntensä. "Ennen kuin vein hänen sielunsa, hän sanoi, että hän rakasti minua!"
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder To Kesä 02, 2011 1:51 pm

Haru tarttui Lucasin käsistä ja veti tämän kädet sivuille.
" ja mitä? aiotko rankaista itseäsi siitä ikuisesti? et voi ruoskia itseäsi loputtomuuksiin...tiedätkö mikä sinulla on mitä minulla ei..? " Haru kysyi ja katsoi vaalean vihreillä silmillään Lucasin smaragdin vihreitä silmiä.
" hän on muistoissasi, kykenet muistamaan sinulle tärkeät henkilöt..mutta Lucas, ennen kun minut tuotiin järjestöön...en ole kyennyt muistamaan mitään, en tiedä mistä minut löydettiin..ainoa asia mitä muistan on nimeni ja..tulipalo, ja naisen velton kehon sängyllä...kävi ilmi että se oli minun äitini ja järjestö oli sytyttänyt paikan tuleen..minulta piiloteltiin menneisyyttäni, ja piilotellaan vieläkin, Lucas en tiedä kuka minä olen...tiedän vain että järjestö tietää minusta enemmän kuin minä itse " Haru sanoi

TOISAALLA

samassa Ciel tunsi sebastianin käden suullaan.
ciel tunsi sebastianin kehon omaansa vasten kun sebastian pakotti tämän makaamaan selälleen.
Ciel katsoi ihmettyneenä sebastianin virnistitäviä kasvoja.
" sebastian? mitä sinä? " ciel ihmetteli kun tunsi Sebastianin huulet omillaan.
Sebastian oli nostanut cielin jalat omille olkapäilleen.
" sebastian odota se.. " Ciel älähti kun samassa kipu viilsi tämän lävitse.
mutta sama kipu yhdisti cielin sebastianiin, tämä tarttui lakanoista päästellen kovia ääniä.
äänet varmaan kuuluivat läpi kartanon mutta ciel ei välittänyt siitä.
ciel äänteli nautinnosta ja kutsui sebastianin nimeä.
Ciel kietoi kätensä Sebastian kaulan ympärille ja äännähti kun sebastian näykkäisi tämän korvaa.
kipu katosi jossain välissä ja se muuttui täysin nautinnoksi.
" rakastan sinua " ciel sanoi tiukentaen otettaan ollessaan lähellä orgasmia.

.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Pe Kesä 03, 2011 3:45 am

"Ah... Ciel..." Sebastian mutisi, Cielin äännellessä tämän alla. Pojan kädet kiertyivät tiukemmin Sebastianin ympärille, ja tämä vahingossa koski luodin jättämään haavaan. Haava oli jo alkanut arpeutmaan, mutta se sattui vielä.
Voihkinnat voimistuivat, kun molemmat saavuttivat huippunsa.
Hetken rauhoituttuaan, Ciel oli nukahtanut sängylle. Sebastian naurahti itsekseen ja nousi istuma-asentoon. "Rakastan teitä myös, Bocchan"
Suudeltuaan tätä vielä kerran, hän astui varovasti pois sängystä ja laittoi vaatteensa päälle.
"Öitä..." Hän vielä kuiskasi ja astui ovesta ulos.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Pe Kesä 03, 2011 4:41 am

Haru katsoi pitkään nukkuvaa Lucasia.
tämä huokaisi, hänen pitäisi tuijottaa koko yö nukkuvaa demonia...tylsää.
ennenkuin haru tajusikaan, tämä oli nukahtanut istualteen nojaten miekkaansa.

AAMULLA

Ciel heräsi siihen että sebastian tuli herättelemään tätä.
silloin tämä muisti mitä viimeyönä oli tapahtunut.
Ciel punastui hieman ja otti teen käteensä hörpäten siitä nopeasti.
" Bocchan! se on Elizabeth! " kuului Finnyn huuto pihalta.
Ciel tunsi hieman omatuntonsa kolkuttavan, olihan tämä lyönyt tyttöä ja pettänyt siihen samaan syssyyn.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Pe Kesä 03, 2011 10:26 am

"Ciel!" Tyttö huusi ovelta. Molemmat Ciel ja Sebastian katsoivat hölmistyneinä pojan ärsyyntynyttä kihlattua. "Mikä ihme sinulla oli eilen?!"
Sebastian astui nopeasti Cielin ja Lizzyn väliin "Pahoittelen Lady Elizabeth, mutta Bocchan oli eilen huonolla tuulella." Sitten hän tarttui tyttöä olkapäistä ja käänsi tämän kohti ovea. "Valitettavasti Bocchan ei ole myöskään nyt säädyllisissä vaatteissa, joten odottaisitteko ulkona?"
"M-m-mutta..." Lizzy sopersi ennen kuin Sebastian sulki oven hänen takaataan.
"Noniin Bocchan, vaihtaisimmeko vaatteesi?" Sebastian kääntyen rakastettuaan kohti hymyillen.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Pe Kesä 03, 2011 11:07 am

Haru juoksi tulisessa talossa.
" äiti! missä sinä!! " Haru aloitti kun puun pala tippui melkein tämän päälle.
Haru kääntyi katsomaan ja näki äitinsä istuvan keinutuolilla miekka sylissään.
Haru hymähti ja juoksi tätä kohti.
" pysy kaukana!! " tämän äiti karjaisi saaden harun jähmettymään.
samassa miekka iskeytyi harua päin ja tämä lensi ovesta ulos ja samassa talo murskaantui.
haru kääntyi katsomaan kyläläisiä jotka katsoivat tätä silmät täynnä vihaa.

Haru hätkähti hereille.
" voi ei, Lucas..! öh... " Haru aloitti kun tajusi Lucasin tuijottavan tätä aivan harun naaman edessä.
kesti hetken kunnes haru reagoi iskemällä miekan tupella Lucasin maahan.
" mitä sinä oikein tuijottelit siinä! " Haru kysyi punastuen hieman.

TOISAALLA

Ciel huokaisi ja antoi sebastianin vaihtaa tämän vaatteet.
Ciel hätkähti kun sebastian antoi tälle pusun korvan vierelle.
Ciel iski kätensä korvansa suojaksi punastuneena.
" sebastian...! " Ciel ärähti hieman nolostuneena.
sitten tämä kuuli koputuksen.
" Lizzy voit tulla sisälle.. " Ciel sanoi ja Lizzy astui sisälle.
" ciel! miksi sinä eilen olit niin....hei hetki...mitä kaulassasi on? " Lizzy kysyi ja tarttui Cielin kauluksesta.
" hyönteisen purema? " tämä ihmetteli.
Ciel punastui muistaessaan sebastianin purreen tätä leikillään kaulasta viime yönä.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Pe Kesä 03, 2011 11:57 am

Yhtäkkisesti Lucas juoksi sisään huoneeseen, Haru tämän perässä miekka kädessään. "Sebastian-niisaaaaann!!!" Haru yrittää tappaa minut!!!"
Kaikki kolme tuijottivat ihmeissään Lucasia, joka piiloutui Sebastianin selän taakse karkuun Harun raivoa. "Lucas? Mitä sinä?" Sebastian kysyi ihmeissään. Sitten hän katsoi Haruun vihaisena. "Haru! Miksi Lucas on ulkona?" Tämä pysäytti tulistuneen tytön pienellä käden liikkeellä.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Pe Kesä 03, 2011 12:01 pm

" anna kun tapan tuon pervon!! nitistän sen!! " Haru huusi
Lizzy vilkuili vieläkin puremaa mietiskelevänä.
" ainakaan en pannut sinua niinkuin tuo mestariaan!! "
Ciel hätkähti ja koko huoneeseen lankesi hiljaisuus.
Haru kääntyi hitaasti katsomaan Lizzyä.
" ups... "
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Pe Kesä 03, 2011 12:37 pm

"Lucas... Mitä oikein sanoit??" Sebastian sanoi ja hänen äänestään kuului murhan himo.
"Öh-- Minä tuotaaa-" Lucas pujahti Sebastianin takaa kohti ovea. Sebastian päästi Harun ja nappasi Lucasin sen sijaan. "E-e-e-enhän minä mitään. Hehheh..."
Tähän asti hiljaisena ollut Lizzy, puhui lopulta jälleen. "Ciel? Mitä tuo poika tarkoittaa? Mestari? S-s-sinä ja Seb-Sebastian?" Hän ängersi kyyneleitten valuessa tämän suurista silmistä.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Pe Kesä 03, 2011 12:47 pm

" Lizzy, tiedän miltä tämä kuulostaa mutta... " Ciel yritti tarttuen Lizzyn kädestä.
" mutta mitä!? petät minua hovimestarin kanssa joka on vieläpä poika, sitä ennen lyöt minua koska sinulle tulee kiire jonnekkin!! juoksitko silloinkin Sebastianin perään? " Lizzy kysyi itkien.
" minä... " Ciel mutisi katsoen alas.
" olet kauhea Ciel " Lizzy sanoi ja lähti juoksemaan pakoon.
" Elizabeth!! " Ciel huusi ja juoksi tytön perään pysähtyen ovella.
" kiitos Lucas... " Ciel sanoi ja lähti.
Haru katsoi näiden perään.
" se on myös teidän syytänne, ei pelkästään Lucasin.. " Haru sanoi ja kun huomasi Lucasin ilmeen tämä tuhahti.
" en puolusta sinua, olet myös syypää...taidan olla ainut syytön " Haru sanoi
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Pe Kesä 03, 2011 12:59 pm

Lucas tuhahti "Et sinäkään täysin syytön ole" Haru antoi ilkeän mulkaisun Lucasille. "Hei! Sinähän se tässä hyökkäsit kimppuuni ja ajoit tänne!"
"Nyt lopettakaa molemmat!" Sebastian huusi ärtyneenä. "Tiedättekö mitä te idiootit olette tehneet?!"
Hän nappasi molemmat kiinni, etteivät voisi aiheuttaa enempää tuhoa. Sebastian kuljetti kaksikon takaisin paikkaan, jossa Lucasia pidettiin ja heitti heidät häkkiin. "Pysykää siellä, kunnes olette tarpeeksi katuvaisia." Sebastian sähähti.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Pe Kesä 03, 2011 1:06 pm

Haru tarttui kaltereista.
" hei! et voi jättää minua tämän pervon kanssa! " Haru huusi kun sebastian lähti huoneesta.
" et voi olla tosissasi...yritäkkin jotain pervoa niin käännän niskasi nurin ja revin raajasi, et voi kuolla mutta se sattuu aivan perkeleesti " Haru sanoi ja meni istumaan nurkkaan.

TOISAALLA

Ciel nojasi oveen huokaisten syvään.
" sanoin hänelle että Lucas oli tarkottanut sinun entistä mestariasi...hän näytti epäilevältä joten päästin hänet menemään.. " Ciel sanoi ja kun sebastian tuli tämän luokse ciel vain nojautui tätä vasten.
" minulla ei ole aavistustakaan mitä tekisin...voin kait vain...odottaa.. " Ciel sanoi ja kääntyi sebastiania kohti.
" suutele minua... " ciel pyysi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire La Kesä 04, 2011 12:10 pm

Sebastian virnisti. "Olettepas te vaativainen, Bocchan." Hovimestari kietoi kätensä herransa lantiolle ja laski kasvonsa lyhyemmän pojan kasvojen tasolle. Hän painoi huulensa ensin varovasti Cielin huulia vasten, mutta sitten suudelma muuttui kiihkeämmäksi. Cielin jalkoja heikotti ja hän olisi lyhistinyt maahan ellei Sebastian olisi pidellyt tästä kiinni.
Suudelma päättyi yllättäen Sebastianin työntäessä Cielin kauemmas itsestään. Ciel oli juuri sanomassa vastalauseen, kun Mei-Rin ryntäsi ovesta sisään, ulvoen Sebastianin nimeä paniikissa.
"Mikä on vikana?" Sebastian sanoi hieman ärsyyntyneellä äänellä.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder La Kesä 04, 2011 12:22 pm

" koko kylpyhuone on kaaoksessa!! en tiedä mitä tein väärin! laitoin kaiken niinkuin piti! " Mei-rin sanoi.
samassa Barley juoksi paikalle.
" Sebastian! pommihäly... "
samassa kuului iso räjähdys ja Ciel katsoi tilannetta järkyttyneenä, siinä meni keittiö.
" tämä on kamalaa sebastian san! erehdyin luulemaan puutarha myrkkyä vedeksi!! " Finny huusi.
Sebastianin kääntyessä Cieliin päin tämä huokaisi.
" no mitä odotat? ala laputtaa " Ciel sanoi virnistäen.
" et saa mitään sitä ennen " tämä vihjasi.
" ooh, sebastian ei saa palkkaa " Barley naurahti, tämä tietysti puhui rahallisesta palkasta mutta ciel oli vihjannut ihan muuhun.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire La Kesä 04, 2011 1:01 pm

Sebastian huokaisi. "Pitäisi hankkia parempia palvelijoita..." hän ajatteli itsekseen."

TOISAALLA

"Oikeasti Haru! En minä koske sinuun enää! Sitä paitsi, olet minua 331 vuotta nuorempi! En ole pedofiili!" Lucas selitteli Harulle, joka istui häkin toisessa nurkassa, osoittaen miestä miekallaan. "Voi luoja... Kunpa minulla olisi Chrisin revolveri..." Hän taas sotki hiuksiaan kädellään. Siitä oli tullut Lucasille vuosien saatossa tapa piiloittaa hänen tunteensa.
"Ajatella, että Howlandin herttua on joutunut tälläiseen rotanloukkuun." Hän mutisi itsekseen huvittuneena.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder La Kesä 04, 2011 1:13 pm

Haru hätkähti yllättäen.
" mikä päivä tänään on? " Haru kysyi yllättäen säikäyttäen Lucasin.
kuullessaan päivämäärän tämä naurahti.
" huvittavaa, jos olen täällä koko viikon ohitan syntypäiväni..ei sillä että se häiritsisi " Haru naurahti.
huomatessaan Lucasin tuijottavan tätä haru virnisti.
" täytän 16 20 maaliskuuta, se on katsottu kevään alkamispäiväksi siksi nimeni onkin haru, niinkuin kevät " Haru sanoi.
Haru nousi ylös.
" no, eiköhän aleta... " Haru aloitti kun jokin iski tähän.
tai ei kukaan tai mikään osunut tähän mutta harun pään valtasi suuri kipu.
"sinusta ei ole mihinkään, katoa kylästämme, sinä tapoit hänet, pysy kaukana demonin lapsi!! jos sinua ei olisi syntynyt...olet sen likaisen otuksen lapsi!! anna oikea tyttäreni takaisin!! miksi? pysy poissa! jätä meidät rauhaan! "
kaikki äänet täyttivät harun pään ja tämä kaatui maahan polvilleen alkaen huutaa.
kun Lucas yritti tulla lähelle haru vain iski koko voimallaan Lucasin kaltereita päin.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire La Kesä 04, 2011 1:29 pm

"Auts..." Lucas sanoi ivallisesti ja hänen äänestään kuului, ettän hän sanoi sen vain näön vuoksi. "Älä ole kovakourainen, vaikka inhoat minua noin paljon!"
Lucas nappasi miekan, joka oli pudonnut Harulta. Hän otti tytön kämmenen ja laittoi terän sitä kohti. "Toivottavasti tämä kipu tuo hänet takaisin..." Lucas sanoi itsekseen ja viilsi haavan Harun käteen.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder La Kesä 04, 2011 1:40 pm

Harun silmissä näkyi hitusen punaista kun tämä tarttui Lucasin kaulasta iskien tämän seinää vasten.
kesti hetken kun miekka rupesi vaikuttamaan ja haru perääntyi nopeasti tarttuen kädestään.
" ai hemmetti!! " Haru ärähti, mitä oli tapahtunut?
Haru muisti kaikki äänet ja nopeasti tarttui miekastaan repäisten sen pois Lucasilta.
" minun täytyy päästä pois täältä! " Haru sanoi puoliksi paniikissa.
kun lucas yritti napata tämän kädestä haru vain lätkäisi sen kylmänviileästi pois.
" pysy kaukana! pysy kaukana tai joudun.. "
" sinä tapoit hänet!! "
Haru hätkähti tätä ja samassa Lucasin tilalla seisoi joku paniikissa oleva kyläläinen.
Haru tiputti miekan jälleen ja alkoi iskemään päätään seinään kunnes tämä alkoi vuotamaan verta.
" lopettakaa!! jättäkää minut rauhaan!!! " Haru karjui ja ennenkuin tämä tajusikaan oli Lucas napannut tämän ranteista ja pakottanut tämän seinää vasten.
Haru vain tärisi holtittomasti hengittäen kuin ei muka saisi kunnolla happea.
" mitä minulle tapahtuu...? " Haru mutisi yllättäen.
silloin sebastian tuli kellariin.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Ma Kesä 13, 2011 11:00 am

"Mitä helvettiä te metelöitte, niin, että se kuuluu kartanon TOISEEN PÄÄHÄN!" Sebastian ärisi ovelta.
Lucas katsoi paniikissa Sebastianiin "Sebastian-niisan! Haru- Hän käyttäytyy oudosti!!"
Sebastian katsoi Harua joka katsoi sekavana ympärilleen. "Etkö ole ennen demoniksi muuttumista nähnyt? Luulisi sentään sinun muistavan oma muuttumisesi."
"Mitä? Demoniksi?"
Sebastian ei vastannut vaan häipyi mutisten: "Pitäkää hiljempaa ääntä, jooko?"
Ovi paukahti hänen perässään, kun Sebastian suunnisti kohti keittiötä valmistamaan herransa teetä.

MYÖHEMMIN

Koputus kuului Cielin työhuoneen ovessa ja Sebastian astui sisään. "Kylpyhuone on siivottu, keittiö korjattu sekä puutarhaan on istutettu uudet kasvit." Hän luetteli asetellessaan Cielin välipalaa esille. "Lisäksi huolehdin vieraidemme hiljaisuudesta, sekä valmistin teen."
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Ti Kesä 14, 2011 1:56 am

" demoniksi muuttumista!? " Haru kiljaisi.¨
" mistä Sebastian puhuu!!?? " Haru karjaisi napaten Lucasin paidasta.
" sinut muutettiin rituaaleilla! minä en ole missään rituaalin keskellä!! miten minä voin muka muuttua.. " Haru aloitti kun tunsi uuden kivun viillon ja silloin, kaikki pimeni hetkeksi.
" Lucas...minusta tuntuu..etten kykene näkemään mitään.. " Haru sanoi.
tämä käänsi silmänsä paikkaan missä Lucas oli ja tämän silmät olivat verenpunaiset.

TOISAALLA

" hienoa Sebastian " Ciel sanoi ja laski lehden pöydälle että sebastian näki.
" taitavat pyytää Lucasia takaisin harun pään kera " Ciel sanoi.
lehdessä oli artikkeli ja kuva surmapaikasta.
miehen kasvoihin oli viilletty L kirjain ja naisen joka oli ilman kehoa, niin naisen kasvoilla oli tähti joka oli tehty verestä.
" pitävät minua pilkkanaan...hmph...he eivät tiedä kenen kanssa ovat tekemisissä " Ciel sanoi
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Ti Kesä 14, 2011 11:59 am

Sebastian otti lehden pöydältä lukeakseen sen tarkemmin. "Jos tarvitsemme Herua tai Lucasia, niin nyt taitaa olla huono aika..."

TOISAALLA

"Haru!" Lucas säntäsi Harun luokse. "Mitä muutoksessa tapahtuikaan..." Hän mutisi itsekseen.
"Muistoja!" Hän huudahti. "Haru, onko sinulla huonoja muistoja joita olet nyt nähnyt tapahtuvan? Älä ajattele niitä! Yritä muistaa vain hyviä asioita!"
Haru heittelehti Lucasin käsissä, kun tämä yritti pitää tätä paikallaan.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Ti Kesä 14, 2011 12:08 pm

" kuinka niin? " Ciel ihmetteli.

TOISAALLA

" minä...minä... " Haru yritti puhua mutta sanat juuttuivat kurkkuun.
samassa mustat korpin siivet repeytyivät tämän selästä.
sarvet kasvoivat Harun päähän ja tämän kynnet kasvoivat pitkiksi tämän ottaessa Demonista muotoaan.
Harun hampaat kasvoivat jonkin verran myös.
sitten haru näki jälleen, tarkemmin kuin ennen.
Haru ei edes tajunnut kuinka vihainen oli juuri nyt, tämä palava viha joka oli ollut piilossa tämän menettäessä muistinsa aikoja sitten, viha..joka söi kantajaansa ja tämän lähellä olevia, viha, jonka kyläläiset ja tämän oma äiti olivat aiheuttaneet.
Haru nousi ylös ja samassa ovi repeytyi auki.
" nyt muistan... " Haru mutisi.
" muistan kuka olen " Haru jatkoi.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Ti Kesä 14, 2011 12:16 pm

"Helvetti..." Lucas kiroili hiljaa toivoen Christopherin antaman revolverin olevan hänen kädessään. "Sebastian-niisan olisi voinut edes antaa jotain, jolla puolustautua."
Silloin hän huomasi lattialla olevat aterimet hänen edelliseltä aterialtaan. "En ole ollut hovimestari aikoihin, mutta kai se tähtäys vieläkin sujuu." Hän virnisti ja nappasi aterimet pidellen niitä nyt sormiensa välissä. "En haluaisi vahingoittaa nättejä kasvojasi, Haru, mutta haluaisin mieluusti pysytellä hengissä." Hän sanoi osoittaen niitä Harua kohti
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Cinder Ti Kesä 14, 2011 12:26 pm

Haru virnisti kun Lucas heitti pari haarukaa kohti tätä.
ne pysähtyivät suoraan tämän edessä, ilman että kukaan edes koski niihin.
" en minäkään tiedä vielä kuinka käyttää voimiani...mutta tiedän kyllä miten pysäyttää pari haarukkaa " Haru sanoi.
Haarukat käänsivät suuntaan ja syöksyivät kohti Lucasia.
" hallitsen telekneesin, kannattaa varo.. " Haru tajusi yläkerrassa kellon lyövän yllättäen.
" katoa! " Harun päässä kuului.
" Lucas...juokse... " tämä ehti sanoa kun yllättäen suuri paine aalto kiirri läpi kartanon.
paine aallon jälkeen harun suusta kuului matala nauru, erillainen kuin yleensä.
" viimeinkin!! viimeinkin 16 vuotta on kulunut!! olen vapautunut! " tämä nauroi.
sitten yllättäen Lucas ei voinut liikkua.
" sinä olit varmaankin se joka toimi tyttäreni parina vuosi sitten...hauska tavata...olen Jigoku...hänen isänsä " Jigoku sanoi muuttuen ihmismuottoon jolloin Lucas pääsi irti.
kun Lucas avasi silmänsä uudelleen, Haru joka oli uudelleen syntynyt Jigoku, oli kadonnut.

TOISAALLA

Ciel oli noussut ylös tuolilta kun suuri paineaalto iski tämän seinää päin.
Ciel kierähti maassa nousten nopeasti Sebastianin avustuksella ylös.
" mitä tapahtui!? en tiennyt että demoniksi muuntautumisessa räjähtää?? " Ciel huusi
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  MadCheshire Ti Kesä 14, 2011 12:54 pm

Sebastian katsoi kummastuneena kellaria kohti "Ei pitäisikään..." Ja samassa hän katosikin kellariin.
"Sebastian-niisan!" Lucas henkäisi Sebastianin astuessa huoneeseen. "Haru! Hän muuttui demoniksi! Ja jokin Jigoku niminen tyyppi otti hänen ruumiinsa."
Sebastian katsoi oudoksuen Lucasia. "Jigoku? En ole kuullutkaan..." Hän siirtyi häkin hajoitetulle ovelle "Sinua ei näköjään enää täällä lukittuna saa pidettyä."
Lucas naurahti nousten pystyyn. "Ei tarvitsekkaan. Minulla ei ole aikomusta kostaa nyt ja kohteeni häipyi. Lisäksi Howlandin herttuan hommat kasaantuvat aivan liikaa." Hän sanoi kävellen rennosti Sebastianin ohitse. "Sinua ei varmaan haittaa? Löydätte minut kumminkin helposti. Howlandin kartano on aivan Lontoon lähimailla." Lucas otti vielä aseensa läheiseltä pöydältä ja huikkasi hyvästit ennen häipymistään.
MadCheshire
MadCheshire

Viestien lukumäärä : 265
Join date : 20.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

Time of Wonder (k.18) - Sivu 3 Empty Vs: Time of Wonder (k.18)

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 4 Edellinen  1, 2, 3, 4  Seuraava

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa