Suomalainen Kuroshitsuji Roolipeli
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

2 posters

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  rukinu To Syys 15, 2011 1:05 pm

"minne menet? " connor oli avannut oman huoneen oven.
" ja rakastat meitä kaikkia eritavoilla.... en ihan tajua tuota lausetta.... siinä on jotain hämärää"
tämä naurahti ja nappasi Hiroshin paidasta kiinni " saat anteeksi.... " tämä totesi punastellen ja
jatkoi lausetta " jos valaiset minua vähän asioissa.... kuten minne olet menossa? " connor kysyi virnistäen.
" tai itse asiassa... " connor juoksi hakemaan hupparinsa, puki päälleen ja jatkoi " tulen mukaasi!
olet sen minulle velkaa"
rukinu
rukinu

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 23.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Cinder To Syys 15, 2011 1:14 pm

Hiroshi näytti ihmettyneeltä, mutta hymyili sitten ottaen oman takkinsa.
" oikuin kiva, ja minä kun ihnoan olla velkaa " Hiroshi sanoi ja lähti kävelemään Connor perässään.
" minulla on eräs tapaaminen, se entinen tiimin jäsen Haru tuottaa koko ajan päänvaivaa joten joudun keskustelemaan siitä palkkamurhaajieni kanssa " Hiroshi selitti astuen kärryihin palvelijan laittaessa hevoset valmiiksi.
" no, tuletko? " Hiroshi kysyi laittaen hatun päähänsä, sillä vaikka tämä piti talvesta tämä ei tykännyt palelemisesta.


Viimeinen muokkaaja, Cinder pvm Su Syys 18, 2011 11:05 am, muokattu 1 kertaa
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  rukinu Pe Syys 16, 2011 1:22 am

" eikö haru ollut meillä jossain vaiheessa.... erinin huoneessa? " connor kysyi hiroshilta ja jatkoi lausetta
" ja jos sinä olet kerran niin hyvä tappamaan ihmisiä, niin mikset sinä tappanuta harua ihan itse " connor kysyi
virne naamallaan ja istahti kärryihin. " joten minne matka?" tämä kysyi innostuneena.

TOISAALLA

ERin vihelteli kovaan ääneen samalla kun etsi shadowta " tiedän jo kuka hautasi kenkäni meidän metsään " tämä
virnisti.
rukinu
rukinu

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 23.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Cinder Su Syys 18, 2011 11:03 am

kärryt lähtivät pihasta rauhallisella nopeudella.
" käyn eräällä ystävälläni, hän on minulle palveluksen velkaa " Hiroshi sanoi ja kurkkasi ulos ikkunasta.
" miksi muuten halusit lyöttäytyä seuraan " Hiroshi kysyi.

TOISAALLA

Ciel istahti penkeille ja huokaisi syvään.
" jotenkin outoa olla ilman sebastiania, olen tottunut näkemään sen naaman joka puolel.. " Cielin lause keskeytyi tämän huomatessa Erinin joka oli päättänyt luovuttaa Shadown etsimisessä ja mennä shoppailemaan.
Ciel toivoi ettei tyttö näkisi tätä, olivathan he viimeksi tavanneet taistelun merkeissä.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  rukinu Su Syys 18, 2011 11:33 am

"häh...enn minä tiedä, ei minulla ole muutakaan tekemistä" connor vastasi punastellen ja
siirsi paikkaa Hiroshin viereen. Connor tutkaili Hiroshin naamaa läheltä ja kurkotti antamaan
kiihkeän suudelman Hiroshille.

TOISAALLA

Erin huomasi Cielin katselevan tätä kun tämä oli ostamassa jäätelöä. "ostan sittenkin kaksi jäätelöä" erin sanoi myyjälle ja myyjä toi erinille kaksi. Erin katseli Cielin selustaa ja käveli Cielin eteen työntäen cielin käteen toisen jäätelöistään.
"jou! " erin naurahti Cielin vakavalle ilmeelle ja jatkoi " missä se komea hovimestarisi on?" tämä sanoi lempeällä äänellä.
rukinu
rukinu

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 23.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Cinder Su Syys 18, 2011 11:50 am

Ciel tutkaili jäätelöä kuin se olisi ollut myrkytetty.
" Sebastian...hän on tekemässä tehtävää jota käskin hänen tehdä " Ciel vastasi kylmästi lopulta maistaen jäätelöään.
tämä oli koko ajan varuillaan, mistä sitä tiesi jos vaikka Erin kävisi tähän kiinni nyt kun kuuli ettei sebastian ollut paikalla.
" mutta sinuna en yrittäisi mitään, voin kutsua hänet milloin vain " Ciel sanoi ahdistuneen oloisena.

TOISAALLA

Hiroshi näytti aluksi hieman järkyttyneeltä mutta suuteli sitten takaisin.
" mikäs nyt on veliseni, aluksihan olit aivan suunniltasi meidän yhteisestä suihkuhetkestämme " Hiroshi kysyi virnistäen.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  rukinu Su Syys 18, 2011 12:01 pm

Erin katsoi cieliä hetken huvittuneesti ja rupesi sitten nauramaan kovaäänisesti. " voih.... voi sinua olet niin söpö!
annas kun autan " Erin tuli lähelle cielin kasvoja ja nuolaisi cielin jäätelöä " kuten näet se ei ole myrkytetty " Tämä
vakuutti cielille. Erin huokaisi syvään ja ojensi käden cielille " aloitetaan alusta, Olen erin " tämä sanoi hymyillen.

TOISAALLA

Connor meni nopeasti kauemmaksi hiroshista kun tajusi mitä tämä oli tehnyt. " ooo...öööö Annnteeks, sori mun ei pitäny....
Tota jospa mä menisin kotiin..." connor sanoi punastellen korjatakseen tilanteen.
rukinu
rukinu

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 23.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Cinder Su Syys 18, 2011 12:21 pm

Ciel oli hetken epäilevä mutta otti Erinin kädestä.
" hyvä on, nimeni on Ciel, Ciel Phantomhive " Ciel sanoi ottaen jäätelöään.
" miksi olet täällä " Ciel kysyi.

TOISAALLA

" miten, vaunut ovat täydessä vauhdissa ja sinä täällä minun kanssani " Hiroshi totesi.
" sitä paitsi itse halusit mukaan joten nyt saat luvan tulla mukaan " Hiroshi sanoi nauraen taputtaen pikkuveljensä päätä.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  rukinu To Syys 22, 2011 1:28 pm

Erin kohotti olkapäitäänja huokaisi " no... en ole oikein varma mutta teki ainakin mieli jäätelöä! " tämä hymyili
ja otti taskustaan tupakan ja sytytti sen. " en ole ihan varma miksi poltan, mutta siitä saa jonkunmoisen hyvänolon tunteen..."
Erin sanoi tarjotessaan cielillekkin tupakkaa.

ToISAALLA

connor katseli punastuneena HIroshin virnuilevaa ilmettä ja huokaisi. " Olen pahoillani että huusin sinulle kotona...En vain osannut reagoida tilanteeseen mitenkään ja erin taitaa tietää asiasta.... huomasin sen siitä kun erin katselee minua vähän vinoon ja nykyään hän haluaa hankkia vessaan äänieristykset....ei mitenkään outoa eikö..?" connor valitti.
rukinu
rukinu

Viestien lukumäärä : 123
Join date : 23.05.2011

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Cinder To Syys 22, 2011 1:34 pm

" no, vaikka osaankin aikamatkustaa, niin en jaksa hakea sellaisia kuin äänieristykset " Hiroshi totesi tökkien otsaansa.
" mutta mitäs sillä mitään väliä on, homma on unohdettu, veljekset tappelevat, se kuuluu elämään " Hiroshi sanoi hymähtäen.

TOISAALLA

" ei kiitos... " Ciel sanoi luoden hieman sairaan ilmeen.
" miksi veljesi lois palkkamurhaajien järjestön? " Ciel kysyi yllättäen Erinin totaalisesti.
" en näe syytä miksi teidän pitäisi tehdä jotain sellaista " tämä jatkoi syöden jäätelönsä loppuun.
Cinder
Cinder
Admin

Viestien lukumäärä : 398
Join date : 19.05.2011
Ikä : 27

http://kuroshitsujirope.foorumini.com

Takaisin alkuun Siirry alas

FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta - Sivu 3 Empty Vs: FUFU hahahaaa muhahaa <--- ei välitetä otsikosta

Viesti  Sponsored content


Sponsored content


Takaisin alkuun Siirry alas

Sivu 3 / 3 Edellinen  1, 2, 3

Takaisin alkuun


 
Oikeudet tällä foorumilla:
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa